yoyothesimmer

Alla inlägg under mars 2013

Av Yoyo - 2 mars 2013 13:00

Ehmm.. problem: Lysnnar typ på inga. ^^

 Men jag gillar låten till trailern till årstider. :)

Asfin enligt mig!

Av Yoyo - 2 mars 2013 12:43

Helloj!
Har börjat göra nya familjer, man kan gö inte göra något annat.

Mitt Sims har nollställts helt, allting jag gör frågar om om jag vill ha en lektion i. .__.


Men jaja, gjorde en ny sim Sol Lind.

 

Jag har inte spelat med henne än,orkade det ej. :)

Men utseeandet är inspererat av Ginny Weasly från Harry Potter.

Jag älskar det så att alla vet det nu.

Ålder: Ungdom

Undertyp: Människa

Egenskaper: Hopplös romantiker, Älskar naturen, Stjärnkvalitet, Naturbegåvad artist, Modig

Livslånga önskan: Kan ej komma på namnet, men det är att nå toppen av karriären som Trollkonstnär.

   '

Vardagskläder.

 

Finkläder.

F  

Mer bilder finns på Exchange.

 

Tryck där för att ladda ner henne. (;




Av Yoyo - 1 mars 2013 17:32

Har panik!Först funka ej simmet, har nyss laddade ner Poseplayer,tog bort det + ett hår.Startade simmet, ALLA familjerna borta, min PGC,min legacy,mina familjer, allt.Det var aslänge sen jag gjorde dubbletter, alla mina nya familjer efter typ November är borta.Hej då

Av Yoyo - 1 mars 2013 13:47

Måste bli älva eller häxa! 

Why?

Jag gillar häxorn på grund av magin!

Jag gillar det jätte mycket,har dock aldrig bemästra det helt...

Älvorna är såå fina!
Det e roligt att spela spratt också och jag använder mig jätte mycket av aurorna!

 

Min häxa leker med magi!

Hej kul att ni kika in!

Presentation


Hej jag heter Yolanda, kallas Yoyo. Jag är en 11, snar 12 årig tjej med dålig humor. c: Denna blogg kommer att handla om The sims 3.
Jag gör headers i Photoshop CS 5.
Hoppas ni gillar bloggen!

Ni kan hitta mig på exchange där heter jag MInsimsyolanda

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggens mail!

 

Omröstning

Ska ni köpa/har köpt Semesterparadis?
 Har köpt!
 Tänker köpa! Måste ha!
 Kanske, jag vet ej.
 Nej, tror ej det.
 Nej och tänker inte det.

Nedräkningar!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Gästbok ❤ ☟☟

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards