yoyothesimmer

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Yoyo - 14 mars 2013 18:16

Nu gör jag en lite recension om staden Monte Vista


Allmänt:

Denna stad är insperared av Italien, det var andledning att jag köpte den! ( 25% italenare, min moster,morbror och min mamma äger lägenhet där )

Jag måste säga att dom gjorde den väldigt bra!

Det har de klassiska husen, stränderna,bergen,torget och de olika delarna,allt!

Här kommer bilder:

Bildarna är endast tagna av mig,så ni vet!
 

Sitt och mys framför TV:n

 

Ett Italienskt `bondhus´

 

Staden!

 

Porten in till torget.

 

En liten park.

 

En mysig liten fyr.

 

Staden i en annan vinkel.

 

Om du inte vill gå ut kan du alltid stå ute på balkongen,spela gittar en rengning dag och spela gittar...

 

Ett fint litet hus!

 

Väder-stenen!

 

En del av torget,där i bakrunden ser ni Stadshuset,som liknar en kyrka.

 

Parken,igen.

 

En liten strand.

 

Colosseum ovanför!

 

Lite snyggare bild! Colosseum är idrotts arenan!

 

Du kan allt gö lite käk...

 

...och sedan äta det på terrasen!

 


Jag har ej premium inehållet,en bakungnn,så den kan jag tyväär ej berätta om!

 

Vad jag tycker:

Det var faktiskt en av mina favorit städer hitills,mina två andra är Hidden Springs ( som jag efter nollställningen av mitt spel aj har längre 8( ) och Sunets Vally.

Det är otroligt fint gjort,allt!

Jag tycker det var kul att dom hade tagit med colosseum,det skapar verkligen en Italien känsla!
Jag tycker det var värt dom 99 kr det kostade!
Staden får 5/5!


Av Yoyo - 14 mars 2013 14:59

Hej!

Bildbomd,ja rubriken talar väll om det så.

 

Lektioner... *Fake smile*

   

En nördig stil,typ.

En rebbel tjej me party kläderna på!


 

Det är inte fel,så länge du inte åker fast.

 

Universitetet är mer än en skola! Du kan flörta på ett bålparty...

 

...hammna i slagsmål...                   

...spendera lite tid i studentkåren..

 

...göra utspel mot döden,men se upp! Liemannen kan ta illa upp...

  

...skaffa pojk-/flickvän...

  

...se en sim dö...

...och då får din sim ett trevligt besök av Liemannen.

 

Staden ser ut så här:

           

Och vi avslutar bildbomen men en liten strand!

Hej kul att ni kika in!

Presentation


Hej jag heter Yolanda, kallas Yoyo. Jag är en 11, snar 12 årig tjej med dålig humor. c: Denna blogg kommer att handla om The sims 3.
Jag gör headers i Photoshop CS 5.
Hoppas ni gillar bloggen!

Ni kan hitta mig på exchange där heter jag MInsimsyolanda

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggens mail!

 

Omröstning

Ska ni köpa/har köpt Semesterparadis?
 Har köpt!
 Tänker köpa! Måste ha!
 Kanske, jag vet ej.
 Nej, tror ej det.
 Nej och tänker inte det.

Nedräkningar!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Gästbok ❤ ☟☟

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards