yoyothesimmer

Alla inlägg under januari 2013

Av Yoyo - 31 januari 2013 17:23

Nu är det officelt om att en ny värld ska släppas i Store, denna värld kommer att heta Aurora Skies!


 

Man har inte fått veta så mycket, men den släpps den 21 februari i Store! Man kan köpa för simpoints, men ej för pengar. Hoppas det är en billig stad, har bara 1500 simpoints. Men EA har gett denna beskrivning av staden:

Utforska de hisnande miljöerna och den enorma, orörda naturen som väntar på dig i Aurora Skies! Den pittoreska kuststaden har allt som behövs för ett liv i naturen: låt din familj växa till sig på de stora ytorna och husen som omges av ett miljöenligt samhälle, traska runt under majestätiska och praktfulla vattenfall som planar ut i en stor naturligt uppvärmd sjö. eller ta en nattlig promenad under den ljusa mångfärgade natthimlen. Det är den perfekta tillflyktsorten för simmar som vill ha en förändring i sitt liv, söker sig själva, eller som vill ha en bit av fridkakan. 


Själv tror jag jag kommer tycka om denna stad! Den värkar väldigt fin och mysig. 

Bilder:

       

Vad tycker ni?

Av Yoyo - 31 januari 2013 17:04

Hej, jag skulle spela nu men simset laggades upp precis efter jag var klar me familjen. .__. 

Lite bilder:

       

Hans ögon ser dåliga ut, sorry...




Av Yoyo - 31 januari 2013 15:12

Detta kom i brevlådan idag:

 

Sorry för dålig bildkvalite...

 


Ja det kom idag! Tänkte installera nu, börja spela och jobba på en recension!



Av Yoyo - 30 januari 2013 20:40

Hej!
Hejsan jag heter Yolanda, kallas Yoyo, det är jag som driver denna blogg. 

Jag kommer blogg om spelet The sims 3, och lite IRL.

Nu kommer snabb fakta om mig:

Namn: Yolanda 

Ålder: 11

Favo färg: Gröön!

Favorit filmer/film: Harry Potter!
Favorit spel: The sims 3

Mobil: iPhon

Favorit band/artist: Mj, Katy Perry, T-ara, m.m

Favorit uttryck: Vad är livet utan risker?

 

Jaa, det var litegrann!
Hoppas ni gillar bloggn!

 

Yoyo

 

Tidigare månad - Senare månad
Hej kul att ni kika in!

Presentation


Hej jag heter Yolanda, kallas Yoyo. Jag är en 11, snar 12 årig tjej med dålig humor. c: Denna blogg kommer att handla om The sims 3.
Jag gör headers i Photoshop CS 5.
Hoppas ni gillar bloggen!

Ni kan hitta mig på exchange där heter jag MInsimsyolanda

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggens mail!

 

Omröstning

Ska ni köpa/har köpt Semesterparadis?
 Har köpt!
 Tänker köpa! Måste ha!
 Kanske, jag vet ej.
 Nej, tror ej det.
 Nej och tänker inte det.

Nedräkningar!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Gästbok ❤ ☟☟

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards