yoyothesimmer

Alla inlägg under mars 2013

Av Yoyo - 31 mars 2013 14:40

Hej!

Jag väljer nu att ta en blogg paus,fram till torsdag.

Det är ju lov och sånt,så...


Hej då!

Av Yoyo - 28 mars 2013 18:30

FÖRLÅT att jag inte har bloggat något!
Men på tisdag hade jag teater,och mitt sims ville inte starta när jag kommit hem.

På onsdag hade jag scouterna och det ville inte starta förän jag var hemme från det = 20.00

Idag har jag handlat byxor,stått i kö i en timme för att få autograf av Yohio och köpy Sim city, som jag senar såg inte funkar på mac.

Men nu är det lov! Jag ska försöka blogga mer,men inte i morgon så mycket,min bästis som flyttade till syd-Amerika för några månader kommer på besök!

 

Dont know why...

Av Yoyo - 25 mars 2013 18:07

Ja, igår spelade jag med familjen Markövertag.

De bor i Sunets Vally, de är en färdig familj.

De inehåller mamma,pappa och barn ( son ). 

Sonen:

 

Jag gillade inte hans utseeande så mkt så jag stylademom honom...

Så! Han heter ( typ ) Malcom Markövertag

   

Nacy Markövertag

 

Pappan som jag som ej kommer ihåg namnet på.

 

Malcom ville lära sig målning...

...och författare. Nu skriver han en serie,den blev en storsälgare!

    

Mamman blev gravid, då tyckte hon det var passande att dansa 'assnyggt' till barnmusik.


Det blev lite kort,men jag hann ej spela så mkt!

Av Yoyo - 24 mars 2013 13:30

Hej, ville bara meddela om att jag är henma nu! Och lite andra saker:
På fredag så kommer mon bästis som flyttade till syd-Amerika på besök,och då blir det ej så mycket bloggande!
Sen blir det påsklov och då ska jag försöka blogga mycket!
Jag bjuder på en ful bild när mitt Sims startar:

Av Yoyo - 21 mars 2013 09:05

Hejsan!

Har gjort en ny sim som heter Tärna Lee!
Hennes egenskaper är: ( Några, gömde vissa! ) Prydlig,Helvetevervad (stav?) , Disiplinerad, ? och ?

Undertyp: Älva

Hus:

     

Hon finns på exshange ( stav? ) men annat ansikte och kläder, han ladda upp henne men det laggade upp så hon blev ej sparad. :|

Hej då!

Av Yoyo - 21 mars 2013 08:28

Hej hej!
Vi har dåligt internet här i stugan men jag har lite.
Jag kommer hem på sön.
Jag hinner kanske med ngt inlägg!
Bye



Av Yoyo - 19 mars 2013 16:00

Hellu!
Dags för ett download tips igen!

Ett hår från Anubis, assnyggt!

 

Av Yoyo - 18 mars 2013 20:39

....åker jag till Norge och åker skidor,som inte jag gillar.

Det kommer då inte bli någon bloggning. 

Tänkte bara säga så ni vet!

Bye!
   

Love is in the air...♥

Hej kul att ni kika in!

Presentation


Hej jag heter Yolanda, kallas Yoyo. Jag är en 11, snar 12 årig tjej med dålig humor. c: Denna blogg kommer att handla om The sims 3.
Jag gör headers i Photoshop CS 5.
Hoppas ni gillar bloggen!

Ni kan hitta mig på exchange där heter jag MInsimsyolanda

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggens mail!

 

Omröstning

Ska ni köpa/har köpt Semesterparadis?
 Har köpt!
 Tänker köpa! Måste ha!
 Kanske, jag vet ej.
 Nej, tror ej det.
 Nej och tänker inte det.

Nedräkningar!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Gästbok ❤ ☟☟

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards