yoyothesimmer

Alla inlägg under april 2013

Av Yoyo - 30 april 2013 15:04

Hej!
Det är tror jag att jag vet!
 

Jag tycker det är en super fin bild!!!

Den kommer från staden Sunest Vally! ( Den man får men första spelet! )

Jag älskar landskaps bilder!

 

En annan Sunets Vally bild jag är nöjd med!

Av Yoyo - 29 april 2013 15:32

Hmmm...

Jag gillar faktisgt nog Hidden Springs ( som jag förövrigt laddat ner igen! :D ) mest!
Staden är så fin, sakerna allt!
         

Alla bilder jag hittade! :D

Av Yoyo - 28 april 2013 08:47

Hej!


Jaa.. det beror väll på!

En dejt:

Bet brukar starta med en middag någnstans. Sedan går simmarna på t.ex konstutställingen eller kanske en rundtur på teatern. 

En grupputflykt med fler än två:

Det gör jag inte så mycket. Men kanske går till parken och vattenballongs/snöbollskrig/ätartävling och sånt.

En grupputflykt med två:

Väldigt likt dejten, går på middag kanske ser en film,går till parken och sånt!

Det är olika hela tiden!

 

Randombild på en utflykt!

Av Yoyo - 27 april 2013 17:19

Hmm..

Det beror på, Store har ju bra prylar, men kostar Sims-points. D:

Men exchange kan ju man få buggar med, allt är ju inte säkert!

Så jag gillar båda vid olika tillfällen!


 


Ursäkata för fantasilösa och tråkiga inlägg, men har helt enkelt ingen insperation? Ideér?

Av Yoyo - 25 april 2013 20:14

Hmmm..


  1. Mindre Rabbitholes, jag vill kunna se några resturanger och skolan. 
  2. Typ mer skolsaker, plugga inför prov och sånt.
  3. Bättre semestrar, mer ställen att åka till. 
  4. Mer städer
  5. Mer saker till poolerna! Typ livbojer som man kan sitta i och sånt.
  6. Mer egenskaper.
  7. Kunna bada i sjöar på sin egen tomt.
  8. Mer fusk. ;)
  9. Mer sätt är göra kläder mer personliga!
  10. Samma saker som ovan fast med hus!

 


Av Yoyo - 25 april 2013 20:03

Hej!

Har gjort en ny sim, jag kommer ihåg engenskaperna men inte namnet. :)

Hennes egenskaper är: Överkänslig,Hetlevrad,Galen,Ivrig och Stjärnkvalite

             

Ska försöka få henne till nivå 5 inåm kändisskap utan fusk. :)

Hon har träffat en NPC-brandman, jag ska få de att bli ihop och sen skaffa Pyroman-barn. :D



Av Yoyo - 25 april 2013 19:59

Ger er bara bilder, för tänker skriva mer om henne snart!
             

Av Yoyo - 24 april 2013 14:15

Hej!
Anubis är min favorit sida!

 


 

 

   

 


Klicka på en av bilderna för att ladda ner det!

Anubis är väldigtbra,inge virus och 100% snyggt!


Hej kul att ni kika in!

Presentation


Hej jag heter Yolanda, kallas Yoyo. Jag är en 11, snar 12 årig tjej med dålig humor. c: Denna blogg kommer att handla om The sims 3.
Jag gör headers i Photoshop CS 5.
Hoppas ni gillar bloggen!

Ni kan hitta mig på exchange där heter jag MInsimsyolanda

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggens mail!

 

Omröstning

Ska ni köpa/har köpt Semesterparadis?
 Har köpt!
 Tänker köpa! Måste ha!
 Kanske, jag vet ej.
 Nej, tror ej det.
 Nej och tänker inte det.

Nedräkningar!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Gästbok ❤ ☟☟

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards