yoyothesimmer

Alla inlägg under februari 2013

Av Yoyo - 28 februari 2013 20:01

Bloggar väldigt mycket om mitt spel,men har inget annat!

Familjen består av mamma,pappa,tre syskon och en kille som bara finns. :)

Mamman,inte rätt kläder dock,Siska heter hon.

 

Dom flyttade!

Pappan (Tsi) går i lila tröja,killen ( Marco ), Siska bär på Stjärnöga,Tsi på Tjim och Marco på Lilja.

'Normala' namn, i know. ;)

 

Marco lär Stjärnöga att prata.


Good bye1

Av Yoyo - 28 februari 2013 19:58

Hmmm..

Jag vet ej, men det spöker som var med i min familj var snyggt,vet dock ej vilket sätt att dö på det var..:

 

Av Yoyo - 28 februari 2013 11:33

Var inne på sims sidan ( ni vet, där store,exchange och det finns )
Och jag skulle lösa in en kod, och då visade det sig att jag kan laddandes en gratis stad!
Riverview, jag visst ej att den var gratis! Är den det för andra?

Av Yoyo - 27 februari 2013 20:50

Eller Rotsköld, minns ej!

Det är en familj med två gifta spöken!

Båda ska snart ligga uppe på exchange!

 Mitt namn på exchange är minsimsyolanda, snyggt, vet. :3

Killen heter Liam och besitter egenskaperna, Älskar naturen,Gröna fingrar,Fegis ( det e askul, han svimmar när han ser sin fru :D ) Hetlevrad och Barnslig.

 

Han håller på att få till en lite fin trägård med svampart,sallader,äpplen och tomater. =3

Tjejen, Andrea har egenskaperna Kokbegåvningn,Barnslig,Bra sinne för humor,Överkänslig och Älskar naturen.

 

Ingen bra bild på henne dock, men,men..

Hon lagar oftast mat eller kollar på tv. Tänkte sicka henne till affären och köpa lite nya recept.

Rolig familj faktist!

Bye bye!

Av Yoyo - 27 februari 2013 17:28

Jag tar nog Spökh!

Why?

Vet ej, gillar dom bara!
Markövertag har jag aldrig gillat speciellt mycket så..

 

Hidden Springs på vintern! ;)

Av Yoyo - 27 februari 2013 09:41

Här får ni några roliga sims bilder, har inget att blogga om nu.

Av Yoyo - 26 februari 2013 15:15

Lite bättre idag, har smittat min pappa nu så jag slipper nog sjukan snart. :D

22. Sunset Valley eller Bridgeport?

Sunset Valley, lätt! Det är faktist min favostad!

Naturen, parken,den är så stor,husen,allt! Bara älskar den!

23. Om du var en sim, vilka egenskaper hade du haft då?

Få se, tror det skulle vara:

Barnslig,Bokmal,Galen,Överkänslig och Älskar naturen.

Ifall jag fick lägga till  tre till skulle de bli Konstnärlig,Djurälskare och Hopplös romantiker. :3


Bye bye!

Av Yoyo - 24 februari 2013 18:43

Så blir det en ny live sändning!
Ledsen för dålig bloggning, e sjuk och orkar ej sitta vid datorn men bye!

Hej kul att ni kika in!

Presentation


Hej jag heter Yolanda, kallas Yoyo. Jag är en 11, snar 12 årig tjej med dålig humor. c: Denna blogg kommer att handla om The sims 3.
Jag gör headers i Photoshop CS 5.
Hoppas ni gillar bloggen!

Ni kan hitta mig på exchange där heter jag MInsimsyolanda

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggens mail!

 

Omröstning

Ska ni köpa/har köpt Semesterparadis?
 Har köpt!
 Tänker köpa! Måste ha!
 Kanske, jag vet ej.
 Nej, tror ej det.
 Nej och tänker inte det.

Nedräkningar!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Gästbok ❤ ☟☟

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards