yoyothesimmer

Alla inlägg under juli 2013

Av Yoyo - 21 juli 2013 11:08

Hej! 

Förlåt att de förra inlägget blev dåligt, var inte på humör då!

Men minn dator har jätte lite minne, och jag har beställt nytt. Det behövs, för mitt Sims laggar nu mer än någonsin!

Men på måndag ( imorgon ) kommer jag troligen få mer minne och simmset ska funka, men..


Jag har tänkt på ifall jag ska lägga ner bloggen, jag vet ej, men jag vet inte om jag orkar mer..

Jag har en till blogg där jag skriver fanfic och den vill jag lägga ner mer tid på, men jag vet ej...

Kan ni inte snälla skriva i kommentarsfältet vad ni tycker? 

Ifall ingen skriver vet jag i allefall att ingen bryr sig.

Och skriv inte det är ditt val! Jag vet ej vad jag tycker! 

Hej kul att ni kika in!

Presentation


Hej jag heter Yolanda, kallas Yoyo. Jag är en 11, snar 12 årig tjej med dålig humor. c: Denna blogg kommer att handla om The sims 3.
Jag gör headers i Photoshop CS 5.
Hoppas ni gillar bloggen!

Ni kan hitta mig på exchange där heter jag MInsimsyolanda

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggens mail!

 

Omröstning

Ska ni köpa/har köpt Semesterparadis?
 Har köpt!
 Tänker köpa! Måste ha!
 Kanske, jag vet ej.
 Nej, tror ej det.
 Nej och tänker inte det.

Nedräkningar!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Gästbok ❤ ☟☟

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards