yoyothesimmer

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Yoyo - 17 maj 2013 21:56

   


Av Yoyo - 17 maj 2013 16:09

 

Dalia har bivit gravid, och nu kommer bebisen!
 

Vi välkommnar Lou Haynes till världen!

Han fick egenskaperna Lätt inponerad och Atletisk.

       

David ängar stor tid till att måla, han är på nivå 5 nu! Han jobbar också som det, men där har han bara kommit till nivå 2.

   

Dalia har ju aldrig varit på jobbet, hon har varit nygift,gravid och nu mammaledig!
Men hon jobbar hårt på att bli bättre på trägårdsarbete, hitills är hon på nivå 4.

 

David är ju Prydlig och Perfektionist ( ursäkta stavningen. ) så han städar så ofta som möjligt!

 

Förut hade dom en Belinda, men hon är otroligt iriterande, så de skicka iväg henne och sålde henne.

PGC
Av Yoyo - 17 maj 2013 16:03

Soli är en glad,rolig och snäll tjej! Hon är väldigt blyg men kan endå snabbt få vänner och var väldigt populär i skolan. 

Kön: Kvinna
Ålder: Ungdom
Form: Vältränad
Vikt: Spinkig
Undertyp: Människa 
Egenskaper: Blyg, Snäll, Bra sinne för humor, Djurälskare, Livlig

        
Orkade ej ta modellbilder. :P
 
 
 
 
Av Yoyo - 17 maj 2013 16:00


Sååååååå peppad!!!!

Det här spelet har jag väntat på länge!!

Vad tycker ni?


Ber om ursökt att jag inte, bloggat har haft fullt upp denna vecka!! Men ska försöka förbättre mig, lovar!

Hej kul att ni kika in!

Presentation


Hej jag heter Yolanda, kallas Yoyo. Jag är en 11, snar 12 årig tjej med dålig humor. c: Denna blogg kommer att handla om The sims 3.
Jag gör headers i Photoshop CS 5.
Hoppas ni gillar bloggen!

Ni kan hitta mig på exchange där heter jag MInsimsyolanda

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggens mail!

 

Omröstning

Ska ni köpa/har köpt Semesterparadis?
 Har köpt!
 Tänker köpa! Måste ha!
 Kanske, jag vet ej.
 Nej, tror ej det.
 Nej och tänker inte det.

Nedräkningar!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Gästbok ❤ ☟☟

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards