yoyothesimmer

Direktlänk till inlägg 15 april 2013

Tävling hos Nessiessims!

Av Yoyo - 15 april 2013 15:38

Ja nessiessims har en tävling där man kan vinna 1000 simspoints!


Klicka på bilden för att komma till hennes blogg:

 


Varför jag ska vinna:


Jag tycker det finns mycket i The sims Store jag vill ha, meninte har råd med!
Jag hade ju ganska mycket därifrån,men när allt laggade upp och alla mina saker var borta krånglan det till sig så jag inte kunde ladda ner det igen. :(

Jag har inte så mycket sims-points så, jag villl ha mer! :D


Hoppas det var bra! ;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yoyo - 7 augusti 2013 13:16

Hej igen!  Jag har nu bestämt mig men först vill jag säga tack till Chaos, för den fina kommentaren!  Jag ska göra som hon tipsade: Jag kommer blogga, men bara när jag har lust! Jag har inte fått minnet än, så jag kan inte spela. Jag kommer någ...

Av Yoyo - 21 juli 2013 11:08

Hej!  Förlåt att de förra inlägget blev dåligt, var inte på humör då! Men minn dator har jätte lite minne, och jag har beställt nytt. Det behövs, för mitt Sims laggar nu mer än någonsin! Men på måndag ( imorgon ) kommer jag troligen få mer minn...

...

Av Yoyo - 27 juni 2013 17:01


Min dator saknar alla systemkrav, har för lite minne och behöver uppdateras, och vi ska åka på semester och direkt när jag kommer hem så ska jag på läger i en vecka. Så vi ses den 3 augusti. ...

...

Av Yoyo - 27 juni 2013 15:28


Försökte två gånger, första försökte jag skape en familj, laggade upp när jag kom till håret på första gubben, sen försökte jag ta ett hushåll i standen och ändra deras egenskaper ( ingen hade någon av egenskaperna som kommer med i Semesterparadis ) ...

Av Yoyo - 27 juni 2013 13:44


Min fot och min hund kom också med :)

Hej kul att ni kika in!

Presentation


Hej jag heter Yolanda, kallas Yoyo. Jag är en 11, snar 12 årig tjej med dålig humor. c: Denna blogg kommer att handla om The sims 3.
Jag gör headers i Photoshop CS 5.
Hoppas ni gillar bloggen!

Ni kan hitta mig på exchange där heter jag MInsimsyolanda

Fråga mig

11 besvarade frågor

Bloggens mail!

 

Omröstning

Ska ni köpa/har köpt Semesterparadis?
 Har köpt!
 Tänker köpa! Måste ha!
 Kanske, jag vet ej.
 Nej, tror ej det.
 Nej och tänker inte det.

Nedräkningar!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Gästbok ❤ ☟☟

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards